maanantai 23. syyskuuta 2013

Ollaan sosiaalisessa mediassa

Sosiaalinen media on minulle vähän vieras asia tämä alkutilanne aika mielenkiintoista saa nähdä mitä seuraa sosiaalinen media on vahva työkalu sillä on positiivisia puolia mutta myös haastavia puolia sosiaalinen media on varmasti tuttu nuorisolle enpä kerro asiasta juuri mitään suomessa on hyvä päästä selville minä olen aina oikeassa siellä no se muuttuu ja kehittyy nopeasti en osaa jatkaa mitenkä yksityisyyden kuuntele nyt kaikki kommentit mielenkiinnon ei ole elämässäni asiat minulle olen sosiaalinen media on tätä päivää kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ei paineta kouluttajalle huomenna toivon olevani kello 15 paljon 5 a onnistu saamaan to laitteen sekaisin olen annika vastaanottanut papattajat oli se siitä että miksi ei siihen suuntaan että miksi kyllä helpottaa yhteydenpitoa sosiaalisessa mediassa on pakko rakastan muotia henkilökohtaisesti en ole kauhean innostunut kyseisestä aiheesta oli hyvä lopettaa iso joukko 4 suomalaisia

2 kommenttia:

  1. Tämä bloggaus tehtiin puhumalla. Android-käyttöjärjestelmään kuuluu ominaisuutena puheentunnistus (uudemmat laitteet). iOS-laitteissa toimii mm. Dragon Dictation -sovellus, johon voi puhumalla merkitä myös välimerkit ja kappalejaot. Lisää aiheesta http://kiltatapahtumat.blogspot.fi/2013/09/bloggaaminen-sujuu-myos-puhumalla.html

    VastaaPoista